В нашому дошкільному закладі методична робота як система взаємопов’язаних заходів має на меті:
- Допомогу педагогічним кадрам у реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки;
- Активізацію творчого потенціалу педагогів;
- Оволодіння педагогами арсеналом освітніх технологій, інноваційних методик.
Мета методичної роботи досягається через розв’язання завдань , направлених на :
- Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахового рівня і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої професійної компетентності;
- Аналіз умов забезпечення психофізичного здоров’я дітей, стану організації освітньо – виховної роботи, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти;
- Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду;
- Апробація та введення інноваційних освітніх технологій та систем;
- Координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичного кабінету міського управління освіти.
Відповідно до завдань система методичної роботи бузується на принципах:
Принцип гуманізації
Врахування можливостей, особливостей і потреб виховання. Створення здорового соціально – психологічного мікроклімату;
Принцип науковості
Удосконалення методичної роботи на основі сучасних досягнень психолого – педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;
Принцип індивідуалізації
Створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного педагога;
Принцип колективізму
Мета кожного педагога не повинна йти врозтіч із загальною метою всього колективу
Принцип естетизації
Внесення художніх елементів у зміст і форми роботи з педкадрами позитивно впливає на емоційну сферу.
Забезпеченню цілеспрямованості і послідовності роботи, практичному здійсненню педагогічних заходів допомагає чітке планування та визначення пріоритетних напрямків роботи. При визначенні завдань враховані їх сучасність, актуальність, а також нормативно-методичні документи, результати діагностування педагогів, результативність роботи в минулому навчальному році, питання, над якими працює область, місто, реальні потреби колективу.